Moikka kaikki. Meikällä on nyt ollu karmeen pitkä tauko tässä bloggailussa, sorry en oo vaan ehtiny kirjottaa. Se taas johtuu siitä, että karmeen pitkä treenitauko loppui vihdoin maaliskuussa. Sen jälkeen ollaankin päästy taas hakuun, mikä on mahtavaa, tottikseen ja vähän jo jäljellekin. Esineitä ollaan myös käyty etsimässä muutamia kertoja.

Haussa meikällä on ollu ihan mahtava draivi päällä. Mä oon nyt pari kertaa saanu loppupalkaks sellasen vinkuvan kanan ja se on kyllä paras palkka ikinä. Mun omat maalimiehet on kyllä maailman parhaat maalimiehet, ne jaksaa aina mennä mulle piiloon ja sit antaa herkkuja ja leikkiä :)

Tottiksessa meikä on yrittäny taas saada tuota Kotiorjaa tajuamaan, että eteenmenossa ei tarvii mennä maahan. Kamalaa vääntöä joutuu asiasta käymään. Muuten oon järjestäny Kotiorjalle sellasia tottisylläreitä, ettei menis ihan tylsäks. Parit ekat treenit tauon jälkeen hurvittelin oikein kunnolla. Nyt oon viimeaikoina esittäny enemmän hallinnassa olevaa. Tosin yks päivä mulle tuli tosi kuuma kesken eteenmeno-maahan jankutuksen ja lähdin välillä uimaan ojaan, no, huutohan siitä tuli, mut en mää niin välittäny. Sitten Kotiorja on yrittäny saada mua tekemään liikkeestä maahan-liikettä märkiin kohtiin! Ihme intoilija, voisko nyt sen verran odottaa, että kentät kuivais? Menis hitto ite sinne märkään maahan mahalleen.

Jäljelle oon päässy vasta pari kertaa korjaamaan Liinun jämät peltojäljeltä. No, parempi sekin kuin ei mitään. Kyl mää jo odotan, että pääsisin ajaa oikein kunnon oman metsäjäljen. Esineitä oon tosiaan myös etsiny muutamaan otteeseen ja oon kyl aika pätevä siinä. Tosin yks väärinkäsitys sattui. Kotiorja oli laittanu Lempin ja Lauran esinekassista esineet ja yksi niistä oli tutti. Siis TUTTI, ei mulle kukaan ollu kertonu, että tuttikin voi olla esine. Olin sit menny siitä pari kertaa yli, kunnes Kotiorja huomas, että mää ohitin sen asenteella- ai, tuossa oli tuo tutti. Silloin kuului huuto: - anna se Iitulle ja sit mää tajusin, et ei vitsit se haluaa sen tutin niinku esineeks. Oli kyl aika outoo.

Muuten sit tää elo on ollu aika normii. On käyty lenkeillä, välillä omalla porukalla ja välillä Flyn ja Sallin kanssa. Viime torstaina jouduttiin rokotuksiin. Oli kyl tosi törkeetä mun mielestä, kun meidän hovieläinlääkäri Maria rokotti mutkin ilman nameja. Tajus se onneks, et jotain jäi puuttumaan ja onnistui paikkaamaan tilanteen rokotuksen jälkeen lihapullilla. Mentiin sit rokotusten jälkeen lenkille yhdessä ja mää näytin Flylle kaikki parhaat ropakot, joissa kandee uida. Fly oli kyllä innokas oppilas. Mut helvatun terävät hampaat sillä on. Näykättiin meinaan vähän toinen toisiamme huulista, kun oli epäselvää, että kuka minkäkin lenkinvälinamin saa. Meidän Liinu ei tullu ollenkaa apajille, se vaan odotti aina jossain vähän matkan päässä ja ihmetteli, että - eikö voitais taas juosta ja haukkua ja haukkua ja juosta. Liinu ei tajuu.

Ja tiedoksi sitten taas niille, jotka ovat viemässä meikän ganstaketjuja, koska olen tullut liian kiltiksi; nappasin vappuna sukulaismiestä hihaan kiinni. Siinä kävi vähän niin, et se tuli aika yllättäen sisälle Kauhulaan, jossa oltiin vapun vietossa. No Liinun kanssa pistettiin eka konsertti pystyyn; et ei äijiä tänne, kun täällä on lapsiakin ja nää mudit vartioi ja sit mää vaan nappasin varmuudeks. Kotiorja ei ymmärtäny tilanteen vakavuutta, vaan heitti meikän häkkiin. Mää sentään pelastin ne lapset ja Liinun ja kaikki! Mitä, häh? Kuin niin tunsin sen miehen? Niiden Kauhulan lasten pappa vai? Ei pidä paikkaansa, se oli Äijä, te ootte erehtyneet.

Mä oon muuten päässy uimaankin jo. Täytyykin kohta etsiä pari kuvaa tähän. Käytiin myös kokeissa, mut kirjoitan siitä erikseen.