Kyllä tuo Kotiorja on välillä ihan outo, kun ei tajua, että meitsi kaipaa äksöniä. Joulun aikaan meni vaikka kuinka pitkään, ettei tehty mitään hommia, ehkä kerran pari tunnari-käpyä ja siinä kaikki. Mä sitten viime viikolla yks iltapäivä lenkillä vähän ravistelin Kotiorjaa. Siis ravistelin ihan oikeasti, kun ei se tajunnu teettää mitään tehtäviä. Mä otin muutaman kerran sitä takinhihasta ja ravistin kunnolla ja sitten siirryin seuraamaan. No menihän se viesti perille ja sain hakea pari pudonnutta esinettä. Otettiin myös "kuka ehtii maahan"-leikkiä, siinä me juostaa metsätietä täysillä ja sitten Iitu huutaa MAAHAN ja me mennään äkkiä ja saadaan palkkaa.

Sitten pääsinkin tottikseen kaksi kertaa tällä viikolla. Oli aika hauskaa päästä pitkästä aikaa. Eka torstaina oltiin Pepsin ja Lurjuksen kanssa ja sitten perjantaina Otuksen, Noen ja Topin kanssa. Torstaina kokeiltiin "oman" tuomista ja mä innokkaana toin kaikki, kun ne kaikki oli meidän omia mun mielestä. Ei kuulemma kokeilla sitä tunnaria enää niin, vaan otetaan vielä käpy-tunnaria metsässä ja sitten oikeilla kapuloilla niin, että mun on pakko myös haistella niitä. Muuten kaikki meni aika hyvin. No, paikallaolossa mä oon hiukan levoton, kun en ihan voi tietää, että saanko olla siinä rauhassa. Sit tulee vaan sellanen olo, että ei voi olla, vaan on pakko ponkasta ainakin seisomaan jos ihmiset liikuskelee miten sattuuu. Olin mä siinäkin sitten kuulemma ihan hienosti, kun oikeen testailtiin, että mitä teen, jos kukakin ihmisistä liikkuu mitenkin.

Perjantaina pääsin tekemää myös hyppynoutoa, jee, se on kivaa! Vähän osuin esteeseen, kun Iitu pöhkö laittoi mut noutamaan varmaan kilon painosta kapulaa.... sitten ei tehny mieli hypätä, ennen kuin vaihettiin kapula kevyemmäksi. Otettiin vielä iisi-piisi 80 cm esteellä parit noudot ja se on niin helppoa!

Muditreffit

Eilen treffattiin muita mudeja. Menin heti kertomaan Sumulle, että en edelleenkään tykkää siitä, ja niinhän siinä taas kävi, että Niina antoi mulle sen päiväset läksytykset. Höh, olkoot sit. Novallekin yritin hieman kertoa, että en sit pidä sustakaan, mut Rauno oli Niinan kanssa samoilla linjoilla, mä en saanu huomauttaa Novalle mitään. Otusta olisin saanu kiusata, mut se hengaili kilttien tyttöjen kanssa. Nokikaan ei halunnu olla mun seurassa, kun oli kuulemma parempaakin seuraa tarjolla. Lenkillä juoksentelin muiden edellä ja huomasin, että Nova onkin ihan kivaa juoksentelu seuraa. Me sitten yhdessä mentiin etujoukoissa ja mähän se sitten varoitin koko porukkaa, kun edessä oli äijiä raivaussahojen kanssa. Lenkin jälkeen paistettiin makkaraa ja mekin saatiin osamme. Päästiin vielä Otuksen kanssa esineruutuun. Mä sain tuoda kaikki kolme esinettä!

Täytyy vielä mainita, että vähänkö hoidin hommat kotiin uutena vuotena. Ei tullu paukut sisälle, kun mä vahdin! Ulkona ei kyllä ollu kivaa, kun siellä olis voinu tulla osumia..