Kotiorja on yrittänyt opettaa mua heiluttamaan häntää käskystä... käsky on "kaunis tyttö seisoo". Meinasi käyttää sitä näyttelyissä, mut ei meikä ei oikeen ehtiny kunnolla oppia sitä. Oltiin meinaan tänään näyttelyssä Turussa. Mä taas kerroin siellä kaikille, tällä kertaa mudeille ja etelävenäjänpaimenkoirille, miten tyhmiä ne on. No en mä jaksanu koko ajan päristä, nukuin välillä penkin alla. Meidän tämän kertainen kopeloitsija (tuomari) oli kuulemma aika tiukka. Meikän kauneuden hän kuitenkin näki ja mää voitin melkein kaiken! Yks sellanen mudi-poika, jota mä en tuntenu, oli tän tuomarin mielestä kuitenkin mua komeampi. Kyllä mä meinasin sille tuomarille antaa oikeen tuntuvan muistutuksen siitä, mitä mieltä mä oli taas tuosta kopeloimisesta, mut Iitu piti mua niin tiukasti, että en voinu. Tuomari kehui mun takajalkojen lihaksia, no kyllä hänkin saisi sellaiset, jos tulisi mun kanssa juoksemaan metsään ja kiipeilemään kallioille! Mä sain siis ERIn ja SERTin ja CACIBin ja olin VSP ja mikä parasta, kotiorja lupasi, että nyt ei käydä enää niin paljoa näyttelyissä! Ehkä vaan jossain metsästämässä cacibia ja erkkarissa huvin vuoksi. No mulle se ei edelleenkään ole huvia. Tämä siis siksi, kun musta tuli Suomen muotovalio, tai siis tulee, kun arvo anotaan! Kehäsihteerit sanoivat Iitulle, että nyt voi juoda tämän kunniaksi shampanjaa kotona, kun tuomari oli niin tiukka, että he eivät ole ennen nähneet. No Kotiorja ja Hilman ja Taisto-Prinssin Kotiorja taisivat juoda sitä skumppaa jo eilen...

Oltiin muuten Allun kanssa Kauhulan perheessä hoidossa, kun Iitu kävi työporukan kanssa Tallinnassa. Mä sain erityiskehut, kun en tuhonnu mitään. Olikin kivaa kuunnella tokaluokkalaisen lukuläksyä ja kuljeksia neljävuotiaan perässä ympäri taloa. Minäkö muka olisin ansainnut lempinimen "Lentävä Sirkkeli"? Häh? Sellaista vaan kuului etukäteen, kun mun ei pitäny mennä sinne hoitoon, että "onneks se Lentävä Sirkkeli ei tullu."