En ollukkaan vielä kertonu, että meillä oli syyskuun lopussa kurileiri. "Mummo" Terhi tuli meille kylään mun isin Sulon ja pikku-mudi-tyttö Murun kanssa. Kurileiri nimi tuli siitä, kun viime kesän vierailulla mummo pisti meikän ruotuun...

Lauantaina hakuiltiin koko päivä (7h), mukana oli meikä, Noki, Otus, Reka, Muru, Sulo ja meidän Allu pääsi tallaamaan alueen. Treenit sujui kivasti ja sää oli hyvä. Tällä kertaa Noki oli se joka laitettii ruotuun ;-) Meikä osaa jo välillä käyttäytyä, ni en tarvinnu kuritusta, eikä kyllä Kotiorjakaan...

Seuraamisposeerausta. Kuva: Terhi Multamäki

982225.jpg

Sunnuntaina treenattiin tottista, meikä vähän esitteli mummolle, että ollaan tässäkin edistytty. Tottiksen jälkeen mentiin muditreffeille, jonne ei tällä kertaa sitten saapunutkaan muita. No meillä oli kyllä omaa mudikivaa sitten pienellä porukalla. Treffeille osallistui mun lisäks Otus, Sulo ja Muru. Sulo-isin kanssa uitiin, se oli siistii, vaikka kukaan ei heittäny meille keppiä. Huudettiin kyllä aika kovaa, että "heittäkää nyt", mut ei noi ihmiset tajunnu, ne oli itseasiassa ihan pihalla, kun mummo ja Kotiorja vaan kyselivät toisiltaan, että kenenköhän mudeja noi on, kun ne haukkuu niin kamalasti... Otus ja Muru katselivat rannalta, ne ei oikeen tajuu tätä hommaa. Otus olis taas halunnu seurata mua jokapaikkaan ja se oli niiiiin rakastunu, mut mun Sulo-isi ei päästäny sitä mun luokse, mokomaakin teinipoikaa!

Uiminen ja huutaminen on kivaa! Kuva: Terhi Multamäki

982231.jpg

Otus ja Muru ihailee, kun mä uin. Kuva: Terhi Multamäki

982247.jpg