Sunnuntaina lähdettiin Sanna-kasvattajan luokse, ihmiset katsomaan kroaatti-ipanoita ja mä treffeille Peikon kanssa. Mulla oli oiken vaalenpunainen dimangikaulain kaulassa, vaikka kyllähän se Peikko on muhun jo hurmaantunut muutenkin. Perillä pääsin vaan auton häkin kalterin läpi pussaamaan Peikkoa :-( Sitten ihmiset menivät sisälle katsomaan niitä pentuja ja mä jäin autoon. Siinä tulikin sitten oikeen kova sade ja ukkonen, joten mä en päässy oikeesti ollenkaan moikkaamaan Peikkoa, vaan me lähdettiin heti, kun ihmiset tulivat.

No, jotainhan ne oli taas keksineet ja mut päätettiin mitata Minnan luona. Se mittaaminen oli hieman epäilyttävää, mut kyllä mä sen jotenkin siedin. Tulokseksi tuli muuten 44cm, sama kuin agitreeneissä vuosi sitten, mä oon siis iso kokosekseni.

Ihmiset saivat sitten vielä päähänsä, että annetaan Mantan ja Otuksen leikkiä! Siis Otuksen kanssa, ällöö. Otus luuli, että mä olin tullu sen kanssa treffeille. Se oli aika innokas, vaikka mä lähinnä keskityin esittelemään sille mun purukalustoa. Eihän se jätkä mitään tajunnu, vaikka luulis, että ei jääny epäselväks, noi mun viestit. Kyllä mä sit vähän lämpenin sen perässä juoksemaan. Siellä oli muuten aika pelottavan kuulosia ISOJA koiria. Ne tiibetinmastiffit uhosivat sieltä sisältä, että pistävät lihoiksi meikän, kun olin tullu niitten reviirille. Huomasin kyllä pian, että eihän ne sieltä sisältä mihinkään pääse, vaikka toinen jo ikkunaakin koputteli. Niinpä päätin vähän merkkailla niitten pihan joka kulman, hähäh :-)

860049.jpg