Kotiorja raahasi mut taas näyttelyyn ja uskaltautui itse esittämään mut. Olin aika kiltti, en näyttänyt tuomarille itse hampaitani, vaan annoin hänen tutkia rauhassa, kun kerta oli niin kiinnostunut. Tuomari otti myös ison kepin, mutta ei antanut mulle keppiä, vaan vähän piti sitä mua vasten, ei ollu kovin kivaa silti.

Tuomarin mielestä mää olin liian iso ja mun liikkeetkään ei miellyttäny, höh olis kattonu muualle. Muuten olin hänen mielestä aika kaunis! Sain siis erittäin hyvän.

Siellä näyttelyssä oli myös Peikko, mun paras poikaystävä. Peikko vie kyllä meikältä jalat alta niin, etten voi sanoa sille pahasti (ihan vähän vaan näytin kulmahammasta, kun nähtiin). Peikko halusi tulla meidän autoon, ku ihmiset menivät syömään, mä annoin Peikon tulla. Peikko olikin siinä mun vieressä sitten koko hakutreenien ajan, joihin siis mentiin näytelmistä. Päästin vielä vähäksi aikaa telmimään Peikon kanssa, treenien jälkeen. Mä menin ihan sekaisin, kun en tienny, että miten päin olisin ollu. Kotiorja ei tajunnu, että me oltais haluttu tehdä metsäretki, joten kävin vähän repäisemässä sitä hihasta. Se oli taas aika tosikkona ja kiljui vaan, että mitä sinä koira teet!?! Peikko palloili vielä meidän auton luona, kun mä olin jo takas häkissä, mä sitten ilmoitin sille tiukasti, että se ei voi enää tulla mun autoon, kun mä meen kotiin.