Käytiin taas näyttelyssä. Lähdettiin sunnuntai-aamuna aikasin kahdestaan Iitun kanssa ajamaan. No enhän mä tietty saanu rauhassa olla, vaan Iitu oli saanu päähänsä hakea Otuksen ja sen porukat samaan kyytiin. Yritin ilmoittaa Otukselle, että sen ei tarvii tulla Allun häkkiin, kun mä en oikeen tykkää siitä Otuksesta. Mut ei se mihinkään häipyny, joten pakko oli vaan kärsiä.

Näyttelyssä oli tosi paljon mudeja, mut mä kerroin melkein kaikille niille, että en tykkää niistä, koska näyttelyt on tyhmiä. Muissa maisemissa oon ollu joidenkin mudien kanssa ihan kaveriakin. Oli siellä vanha reipas Temppu, sille mä en viitsiny huomauttaa, kun se on jo vetsku.

Tuomari sitten halusi hiplata mua ja Iitu piti kiinni niin kovasti, että tuomari kysyikin, että miksi sinusta noin kovasti kiinni pidetään? Iitu oli vaan ihan hiljaa, ei vissiin viitsinyt kertoa, että me ollaan keskusteltu tästä kopeloimis-aiheesta aika tiukkasävyisesti joskus... Tämäkin tuomari oli sitä mieltä, että mun liikkeet ei ole kovin kaunista katseltavaa. Mä en olekkaan mikään missi, mut hyvin mää oon päässy etenemään ja aika vauhdikkaasti kans, tähän asti. Mä voisinkin esitellä mun liikkeet tuomareille tästä lähtien metsässä, näkisivät miten kovaa mä meen, kun päästelen täysillä. Voisinpa esitellä myös uinti-liikkeitä vaikka jossain ojassa. Eiköhän ne tuomarit sitten olis sitä mieltä, että kyllä on hienot ja nopeat liikkeet (ja nopea liikkeissään...). Olin mä kuitenkin vähän nätti kun mä sain EHn ja olin avoimen luokan nartuista toka.

Siellä näyttelyssä Konstan oma ihminen (jota mä oo pitäny ihan kivana), päätti haluta multa verta! Törkeetä, en edes ehtiny tajuamaan, että mitä tapahtuu, kun musta jo valutettiin verta putkeen. Keräsivät kuulemma näytteitä DNA-tutkimusta varten, no saavatpahan tutkijat huomata sitten, että kylläpä on erinomaiset dnaat tällä koiralla!

Tässä meikän missiposeeraus kesäkuulta, jos jollekin jäi epäselväksi, että mitä mieltä mä olen näyttelyistä...

842500.jpg