Kotiorja aloitti taas työt loman jälkeen ja meidän täytyy Allun kanssa päivystää ja vahtia kotimökkiä. Illat sitten ollaankin taas menty. Käytiin mätsärissä viime keskiviikkona. Vettä satoi ihan kaatamalla ja siellä piti seistä vuoroa odottamassa puun alla. Iitulla itsellä oli tietty uusi sateenkestävä puku päällä ja ei se tajunnu yhtään, että mä kastun. Tai taisi se oikeasti tajuta, kun selvitti vaan, että sateenvarjo on autossa, mutta ei sitä jaksa hakea, sori vaan Manta. Meikä oli sitten ihan litimärkä vaan tuon yhden laiskuuden takia, mrr.

Siellä mätsärissä piti sitten kiltisti antaa leikkituomarin katsoa hampaat ja tunnustella kroppaa. Ja kyllä se tunnustelikin, niin kauan, että mun oli jo pakko huomauttaa pienellä äänimerkillä, että nyt loppuu toi kopeloiminen! No, ei se lopettanu ja Iitukin piti vaan musta tiukasti kiinni, niin jouduin vaan kärsimään. Sitten piti vielä ravata siellä ja hetken kuluttua mennä uudelleen kehään ja olla siellä melkein kiinni, ihan vieraissa koirissa. Siis mä en voi sietää kun joku tulee mun henkilökohtaiselle alueelle ja mullahan se on aika iso, se alue. Yök, kun piti yrittää olla vaan pokkana. Leikkituomari ymmärti, että mä olen kaunis (vaikka totta puhuen näytin aika hapanta naamaa, kun oli se ällö sadekeli), ja sijoitti mut kolmanneksi sinisistä. Sain palkinnoksi ruokanäytepusseja, se oli muuten aika hyvää ruokaa, muistin kyllä pyytää sitä, kun päästiin kotiin syömään.

Eilen oltiin hakuilemassa. Mulle oli yritetty virittää ansa, että Iitu pääsis taas huutamaan (taitaa sekin muuten tykätä omasta äänestään, kun huutaa niin usein, samaa porukkaa ollaan...). Ansana oli siis ojan ylitys toiseen etukulmaan mentäessä. No mä en nyt sit viitsinyt jäädä uimaan, turha noitten ihmisten on kuvitella, että ne tietäis kaikki mun liikkeet etukäteen ;-) Sain paljon kehuja, kun olin tehny niin hienon treenin ja loppupalkaksi sen ihanan ikean kissafrisbiin, jota oon himoinnu siitä asti, kun Iitu kävi ikeassa. Täytyy aina välillä nostattaa tuota Kotiorjaa, että sillä riittää motivaatio treeneihin :-)

Pääsin vielä treenien jälkeen uimaan, jes! Uintia haittas vaan eka, kun Otus-herhiläinen oli kimpussa, mrrr. Ai ni, treenattiin me vähän tottista Peran kanssa ennen hakua. Allu lähtikin sitten Pepsin luokse kylään hakutreenien ajaksi. Ennen kotimatkaa haettiin sitten Allu vielä kyytiin, sillä oli ollu taas niin hauskaa ettei se meinannu lähteä kotiin. Mä sanoin sille, että jää sitten Pepsin luokse asumaan, heippa! Mut Iitu ei jättäny sitä, kun se on kuulemma kultapoika, mustaa kultaa. Ja pöh sanon mää!