Iitu raahas mut taas johonkin hitsin näytelmiin. Milloinkohan toi tajuaa, että meikä ei oikeen tykkää noista missikilpailuista. Mä aion perustaa yhdistyksen, sen nimeks tulee; nuorten mudinaisten vapautus yhdistys tai jotain sinne päin. Mun yhdistyksellä on muutama päämäärä, yks on toi juoksuhousuista vapautuminen juoksun aikaan, "Repikää juoksuhousunne siskot!". Sitten on tää missikilpailuista vapautus "Älkää alistuko tuomareiden arvosteltaviksi!" On mulla muitakin, voi joku kerta jatkaa tästä aiheesta.

Noki oli myös näyttelyssä ja se oli ROP, kun kuulemma käyttäytyi paremmin. Mä olin sit VSP ja sain SERTin, vaikka en mä saanu mitään, Iitu sai pari savityö-juttua. Pääsin mä onneks uimaan heti kehän jälkeen! Se oli huippua, kastelin Iitunkin, kun sillä näytti olevan kuuma. Mut ei se voinu edes kiittää, kiljui vaan, että -ei saa hyppiä.

Nyt on ollu kamalan kuumaa, mut me ollaan onneks päästy uimaan melkein joka päivä. Oon mä kyllä treenannukin hakuu, jälkee ja tottista. Mudi-haussa on ollu nyt pari kertaa ihan super-huippua, kun mun ikioma (kasvattaja) Sanna on ollu mukana. Viime viikolla olin ihan ekstaasissa, kun eka ukko olikin Sanna, mulla ihan huulet väpätti kun olin siellä piilolla.