Eihän tuon kotiorjan kotisivujen tekeminen etene mihinkään, joten meikä tytön piti ottaa oma päiväkirja käyttöön. Meitsi haluaa nyt äänensä kuuluviin myös näin niin kun virtuaalisesti, koska mulla on paljon asiaa!

Ai juu, jos joku ei mua vielä tunne, ni mä oon Manta eli Takkutukan Superlatiivi. Mun mutsi on Nasta ja isukki Sulo ja mä täytän kohta kaksi vuotta. Toi kotiorja on yrittäny selittää tossa viime aikoina, että kyllä nartun pitäisi alkaa olemaan jo aikuismainen kahden vanhana, pöh. Mä en ainakaan aio koskaan tulla aikuiseksi.

Meillä asuu myös snautseri Allu. Allu on ihan kiva, sen kans voi huutaa ikkunassa täysillä, me ollaan aika hyviä vahtimaan meidän taloa ja pihaa ja tietä ja.... kukaan ei oo vielä tullu kutsumatta sisälle, tää homma me osataan. Allun kanssa tulee välillä vähän riitaa, se ei oo vielä ihan sisäistäny, että mä aion olla nyt pomo. Enimäkseen me ollaan sovussa, mut välillä mulle tulee vaan tunne, että nyt tota tarviis tirvasta ja sit joskus se suuttuu siitä tirvasusta.