Ollaan leikitty Allun kanssa pitkästä aikaa! Ehtikin vierähtää jo melkein neljä kuukautta, ettei leikistä tullut mitään. Mua niin paljon ärsytti toi jätkä, että en voinu itselleni mitään, kun on pakko tirvasta, niin sit on vaan pakko tirvasta. No, mut nyt meillä on ollu hauskaa riehua sisällä. Juostaan edestakas ja sit välillä mää tönin Allun selkää etutassuilla ja kierin sohvalla ja sit taas juostaan. Sohvalla lelun päällä kieriminen on hauskaa, siinä menee ihan hurmos-tilaan, kokeilkaa vaikka :) Oon muuten ilmeisesti perinyt tuon tavan Sulolta.

Mä oonkin periny mun mutsilta ja isiltä kaikki parhaat ominaisuudet ja sit vielä kun mä oon niiku Superlatiivi, ni ne kaikki vielä oikeen kertaantuu mussa. Kun mä oon kaikkein vilkkain, nopein, kamalin, varastelevaisin, dominoivin, tupajumein, törkein, kovaäänisin.... mut oon mä myös ihanin ja suloisin. Muhun on kuulemma roiskastu oikeen reilulla kädellä kaikkia ominaisuuksia.

Hakuakin oon taas reenaillu ja tottistakin hiukan. Eilen oltiin treenien jälkeen oikeen pitkällä lenkillä Repen kanssa. Repe on mun aika hyvä poikaystävä, se on myös mudi, ni se ymmärtää mua. On mulla toinenkin hyvä kaveri, flatti Laku. Lakun kanssa juostiin äsken metsässä. Laku on oikein herrasmies, mä saan viedä siltä kepitkin suusta. Ja se onkin hauskaa, kun Laku seisoo jossain tyynenrauhallisena keppi suussa, ni mää juoksen täysillä ohi ja pöllin sen kepin samalla, hah, jätkä ei ehdi edes huomaamaan.