Mulle tehtiin taas vääryyttä männä viikolla. Kotiorja raahasi mut eläinlääkärille. Mä yritin lähteä sieltä veks, koska se paikka muistutti hajuillaan mua siitä ilkeästä eläinlääkäristä joka sörkki mun silmiä. Mut eihän näin pieni eläin pysty vastustamaan Kotiorjaa. Muhun pistettiin jotain huumaavaa ainetta ja mua alkoi ihan sikana väsyttämään. Yritin sinnitellä hereillä, kun arvasin, että jotain pahaa on tekeillä. Mut ei auttanu. Mua vilkaistuaan, ne tyypit siellä sanoi Kotiorjalle, että laitetaan varmuudeksi kuonokoppa, kyllä se kohta taintuu, kun annetaan nukutuslääkettä. Seuraavat muistikuvat onkin sitten sellaiset, että yritän nousta ylös, mutta mua vaan väsyttää ja Kotiorja sanoo, että nuku siinä. Koko ilta meni sitten pienessä houreessa, mua väsytti aikalailla. Pari seuraavaa päivää olin aika kipeä, vaikka sainkin lääkettä.

Käsittämätöntä, että ihmiset voi noin vaan tehdä tälläistä koiralleen! Mä en nyt kuulemma voi saada koiranpenikoita, tän leikkauksen seurauksena. Milloin joku lähtee ajamaan narttukoirien oikeuksia? Eihän tällaista voi tapahtua sivistysvaltiossa!!?? Siis mä olisin ollu valtavan hyvä emä, mikäli ne ipanat olis ollu reippaita ja muistanu ihannoida mua. Ja tietty ne olis, kun olishan ne ollu mun ipanoita. Mä olisin opettanu niille kaiken mudin elämästä ja Kotiorjien käsittelystä. Niistä olis kyllä tullu selviytyjiä.

Nyt oon sitten kuulemma saikulla vielä kolme viikkoa. Älytöntä, mä oon jo ihan terve. Mut ei, ei ihmiset tajuu. Tälle Kotiorjallekin saa aina kaiken vääntää rautalangasta ja silti ei mene perille. Oon aina ulkona käydessä yrittäny täysillä kiskoa autolle ja yks päivä yritin jarruttaa sisälle mentäessä, että toi tajuais, et meikä haluaa treeneihin. Mut ei se tajuu, selittää vaan sairaslomasta ja ohjeista. Sitten mulla pitää olla se kuuppa päässä, siis tötterö. Arvatkaa vaan miten vaikeaa on leikkiä pallolla sen kanssa. Pakkohan mun on vähän edes itse aktivoida itseäni palloleikillä ja sitten kolisee ja tavarat kaatuilee.

Tämän kertaisena ruokasuosituksena on keittiöveitsi. Keittiöveitsiä löytää usein keittiön työpöydiltä. Teräosaa kannattaa nuolla varoen, ettei tule kieleen haavaa. Kahvaa voi sitten järsiä järeämmin. Erityisen vaikutuksen teet kotiväkeesi, kun kävelet heitä vastaan keittiöveitsi suussa, kahvasta kiinni pitäen. Luulisin, että tämä toimii myös lisätehosteena murtovarkaita vastaan. En ole päässyt vielä kokeilemaan, kun niitä ei ole meille tullut, vaikka naapureissa ovatkin käyneet.

1897893.jpg